PASŪTĪŠANA
1. Pa tālruni: 6 46 85 050
Mēs gaidām Tavus zvanus: darba dienās no 9:00 līdz 18:00, sestdienās no 9.00 līdz 16.00.
Svētku dienās darba laiks var tikt mainīts.
2. Pa e-pastu: info@bonprix.lv
3. Mājas lapā internetā: www.bonprix.lv
Mēs gaidām Tavus zvanus: darba dienās no 9:00 līdz 18:00, sestdienās no 9.00 līdz 16.00.
Svētku dienās darba laiks var tikt mainīts.
2. Pa e-pastu: info@bonprix.lv
3. Mājas lapā internetā: www.bonprix.lv
PASŪTĪJUMA IZPILDE
Parasti pasūtījuma izpildes laiks ir 2-3 nedēļas. Ja pasūtījuma izpildes laiks būs ilgāks par 3 nedēļām, tad paziņosim par to atsevišķi uz e-pastu.
PREČU CENA UN SAŅEMŠANAS VIETAS
Latvijas BonPrix katalogā cenas ir norādītas eiro un ietver sevī spēkā esošo pievienotās vērtības nodokli.
DPD pakomāts: 5,90€
Maksimālie sūtījuma iepakojuma izmēri: 36 x 43 x 61 cm. Lielāka sūtījuma iepakojuma gadījumā sūtījumu piegādās DPD kurjers, un piegādes maksa 7,90€ apmērā tiks pierēķināta sūtījumam. Pakomātu atrašanās vietas: www.dpdgroup.com/lv/mydpd/parcel-shops
Sūtījumam nonākot pakomātā, Tu savā mobilajā telefonā saņemsi informatīvo īsziņu, gadījumā, ja būs norādīta arī E-pasta adrese, tad Tev tiks nosūtīta arī informatīvā E-pasta vēstule. Ziņā būs norādīta informācija par sūtījuma piegādi pakomātā, pakomāta adrese un darba laiki, kā arī personiskais kods un izpirkuma summa. Pakomāta ekrānā ievadi īsziņā saņemto kodu un, ja nepieciešams, apmaksā sūtījumu ar bankas karti, tad izņem no pakomāta savu sūtījumu. Ja Tu vēlies apmaksāt savu pasūtījumu pa daļām, tad šādā gadījumā sūtījuma saņemšana DPD pakomātā šobrīd nav iespējama. Sūtījuma uzglabāšanas ilgums: sūtījums tiek uzglabāts pakomātā 7 dienas no durvju koda saņemšanas brīža.
Sūtījumam nonākot pakomātā, Tu savā mobilajā telefonā saņemsi informatīvo īsziņu, gadījumā, ja būs norādīta arī E-pasta adrese, tad Tev tiks nosūtīta arī informatīvā E-pasta vēstule. Ziņā būs norādīta informācija par sūtījuma piegādi pakomātā, pakomāta adrese un darba laiki, kā arī personiskais kods un izpirkuma summa. Pakomāta ekrānā ievadi īsziņā saņemto kodu un, ja nepieciešams, apmaksā sūtījumu ar bankas karti, tad izņem no pakomāta savu sūtījumu. Ja Tu vēlies apmaksāt savu pasūtījumu pa daļām, tad šādā gadījumā sūtījuma saņemšana DPD pakomātā šobrīd nav iespējama. Sūtījuma uzglabāšanas ilgums: sūtījums tiek uzglabāts pakomātā 7 dienas no durvju koda saņemšanas brīža.
Omnivas pakomāts: 4,90€. Pasūtījumiem virs 19,90€ BEZ MAKSAS!
Pakas izmēri nedrīkst pārsniegt 39x38x64 cm. Ja pakas izmēri pārsniedz 39x38x64 cm, tad paka tiks nodota adresātam tuvākajā pasta nodaļā.
Pakomātu atrašanās vietas: www.omniva.lv/privats/adreses
NB! Vienīgais iespējamais samaksas veids ir pēcmaksa.
Ja Pasūtītājs kā sūtījuma piegādes veidu izvēlas Omnivas pakomātu, tad Pasūtītājs tiks informēts par pakas pienākšanu un atrašanās vietu ar SMS īsziņas vai e-pasta vēstules palīdzību, kurā būs norādīts skapīša atvēršanai nepieciešamais durvju kods, pakas atgriešanas kods, pakas saglabāšanas laiks. Ierakstiet skapīša durvju kodu, samaksājiet par pasūtījumu ar maksājumu karti un saņemiet paku no skapīša. Pakomāti ir pieejami 24 h. Pakas uzglabāšanas laiks ir 7 dienas.
NB! Vienīgais iespējamais samaksas veids ir pēcmaksa.
Ja Pasūtītājs kā sūtījuma piegādes veidu izvēlas Omnivas pakomātu, tad Pasūtītājs tiks informēts par pakas pienākšanu un atrašanās vietu ar SMS īsziņas vai e-pasta vēstules palīdzību, kurā būs norādīts skapīša atvēršanai nepieciešamais durvju kods, pakas atgriešanas kods, pakas saglabāšanas laiks. Ierakstiet skapīša durvju kodu, samaksājiet par pasūtījumu ar maksājumu karti un saņemiet paku no skapīša. Pakomāti ir pieejami 24 h. Pakas uzglabāšanas laiks ir 7 dienas.
Smartpost paku terminālis: 3,90€. Pasūtījumiem virs 19,90€ BEZ MAKSAS!
Pakas izmēri nedrīkst pārsniegt 60x36x60 cm. Ja pakas izmēri pārsniedz 60x36x60 cm, tad paka tiks nodota adresātam tuvākajā pasta nodaļā.
Paku termināļa atrašanās vietas: https://itella.lv/private-customer/parcel-locker-locations/
NB! Vienīgais iespējamais samaksas veids ir pēcmaksa.
Ja Pasūtītājs kā sūtījuma piegādes veidu izvēlas Smartpost paku termināli, tad saņēmējam tiek nosūtīts unikālais PIN kods un attiecīgais termināļa nodalījuma numurs, kurā ir ievietota paka. Smartpost termināļa darbības princips paredz ievadīt saņemto PIN kodu tieši nodalījuma durtiņās, nospiežot C, PIN kods un OK. Īsziņa satur informāciju par Smartpost termināļa atrašanās adresi, kā arī termiņu, līdz kuram paka tiks uzglabāta. Ja paka netiek izņemta, saņēmējam tiek nosūtītas 2 atkārtotas īsziņas. Paka tiek atgriezta nosūtītājam pēc 7 dienām, ja saņēmējs pēc pakas neierodas.
NB! Vienīgais iespējamais samaksas veids ir pēcmaksa.
Ja Pasūtītājs kā sūtījuma piegādes veidu izvēlas Smartpost paku termināli, tad saņēmējam tiek nosūtīts unikālais PIN kods un attiecīgais termināļa nodalījuma numurs, kurā ir ievietota paka. Smartpost termināļa darbības princips paredz ievadīt saņemto PIN kodu tieši nodalījuma durtiņās, nospiežot C, PIN kods un OK. Īsziņa satur informāciju par Smartpost termināļa atrašanās adresi, kā arī termiņu, līdz kuram paka tiks uzglabāta. Ja paka netiek izņemta, saņēmējam tiek nosūtītas 2 atkārtotas īsziņas. Paka tiek atgriezta nosūtītājam pēc 7 dienām, ja saņēmējs pēc pakas neierodas.
Latvijas Pasta nodaļa: 4,90€
Noteikti uzrādi savos datos mobilā tālruņa numuru un/vai e-pastu, jo kad Tavs pasūtījums būs pasta nodaļā,
Tu saņemsi sms un/vai e-pasta paziņojumu.
Preces saņemšanai neaizmirsti paņemt līdzi personu apliecinošu dokumentu.Ja Pasūtītājs kā sūtījuma piegādes veidu izvēlas Latvijas Pasta nodaļu, tad Pasūtītājs saņems pasta paziņojumu par preces pienākšanu. Sūtījums jāizņem tuvāko dienu laikā pēc paziņojuma saņemšanas. Par pasta pakalpojumiem jāmaksā sūtījuma saņemšanas brīdī. Ja sūtījums 10 dienu laikā netiks izņemts, tad tiks aprēķināta maksa par sūtījuma glabāšanu – 50 centi par katru dienu, izņemot brīvdienas, kad pasts ir slēgts. Sūtījuma glabāšanas laiks – viens mēnesis, sākot no tā saņemšanas dienas pasta nodaļā.
Preces saņemšanai neaizmirsti paņemt līdzi personu apliecinošu dokumentu.Ja Pasūtītājs kā sūtījuma piegādes veidu izvēlas Latvijas Pasta nodaļu, tad Pasūtītājs saņems pasta paziņojumu par preces pienākšanu. Sūtījums jāizņem tuvāko dienu laikā pēc paziņojuma saņemšanas. Par pasta pakalpojumiem jāmaksā sūtījuma saņemšanas brīdī. Ja sūtījums 10 dienu laikā netiks izņemts, tad tiks aprēķināta maksa par sūtījuma glabāšanu – 50 centi par katru dienu, izņemot brīvdienas, kad pasts ir slēgts. Sūtījuma glabāšanas laiks – viens mēnesis, sākot no tā saņemšanas dienas pasta nodaļā.
DPD kurjers: 7,90€
Ar DPD kurjera dienestu vari pasūtīt jebkura sava sūtījuma piegādi ērti uz mājām vai darbavietu. Sūtījuma piegādes dienas rītā sūtījuma saņēmējs saņem īsziņu, kurā ir norādīts laiks vienas stundas ietvaros, kad paredzama kurjera ierašanās. Nepieciešamības gadījumā vari DPD pašapkalpošanās vietnē www.dpd.com/lv/lv/mydpd/ sekot sava sūtījuma virzībai un mainīt tā piegādes laiku un vietu.
Ja piegāde nav izdevusies (klients nav mājās, neatbild uz telefona zvanu vai nav sniedzis norādes vietnē my.dpd – links tiek nosūtīts ar SMS), tad sūtījums tiek nogādāts uz tuvāk esošo DPD pakomātu un tur tiek uzglabāts 7 dienas.
PRECES ATGRIEŠANAS UN APMAIŅAS KĀRTĪBA
Tu vari iepazīties ar preci un atgriezt to atpakaļ 14 dienu laikā no tās saņemšanas dienas pastā.
Pasūtītā apģērba vai apavu izmēra neatbilstības gadījumā Pasūtītājam ir tiesības pasūtīto apģērbu vai apavus apmainīt pret tā paša preču artikula un tās pašas krāsas piemērotu izmēru.
Pasta izdevumi tiek atgriezti gadījumā, ja tiek atgrieztas visas preces, kas tika pasūtītas vienā pasūtījumā.
Šajā gadījumā klientam būs jāapmaksā atgriešanas pasta izdevumi 4,90€ (Omnivas pakomāts, Latvijas Pasts) 3,90€ Smartpost paku terminālis) vai 5,90 € (DPD pakomāts) vai 7,90 € (DPD kurjers)
Apmainīšanas iespēja neattiecas uz veļu.
Atgriešanas gadījumā aizpildi atgriešanas lapu.
Atpakaļ nosūtītās preces drīkst būt tikai apskatītas vai izmēģinātas. Gadījumā, ja preces tiek atsūtītas atpakaļ sabojātas, nolietotas vai nekārtīgas, Pārdevējam ir tiesības pieprasīt kompensāciju no Pircēja saskaņā ar piemērojamiem tiesību aktiem. Par Pasūtītāja atteikšanos tiek uzskatīta arī savlaicīga preces atgriešana bez atgriešanas veidlapas. Nauda par atgriezto preci tiks pārskaitīta uz klienta norādīto bankas kontu 14 dienu laikā no preces reģistrēšanas BonPrix noliktavā. Nauda tiek pārskaitīta tikai uz bankas kontu, izņemot Latvijas pasta kontus (LPNS).
BonPrix ir tiesības izdarīt atgriežamās summas pārrēķinu, balstoties uz BonPrix prasību uz citu pasūtījumu pamata. Nav iespējams atgriezt atpakaļ visas tās preces, kuras ir piegrieztas pēc Tava norādītā izmēra vai kuras nav iespējams atgriezt to īpašību dēļ, piemēram, ātri bojājošās preces vai preces, kurām beidzies lietošanas termiņš. Pirms preces atgriešanas pārliecinies, ka visas tās daļas ir pievienotas (arī lietošanas instrukcija, noņemamas detaļas un preču pavadzīme). Pārtraucot pirkšanas-pārdošanas līgumu, Pasūtītājam ir tiesības pārtraukt arī Kredīta līgumu, kas noslēgts pirkuma finansēšanai. Kredīta līgums skaitās automātiski pārtraukts, ja tiek pārtraukts pirkšanas-pārdošanas līgums. BonPrix apņemas nekavējoties paziņot kreditoram par līguma pārtraukšanu. BonPrix atbild par visiem preču trūkumiem saskaņā ar Latvijas Republikas likumdošanu. Pasūtīto preču pavadzīmi obligāti jāsaglabā, jo tas ir dokuments, kas apstiprina pirkumu, un garantija ir spēkā tikai tad, ja Tev ir saglabāts rēķins-pavadzīme. Defektu esamības gadījumā Pasūtītājam ir tiesības pieprasīt preces bezmaksas remontu. Ja trūkumu neizdodas novērst arī ar atkārtotu remontu, Pasūtītājam ir tiesības pieprasīt apmainīt preci; ja preci nav iespējams apmainīt, pasūtītājs var atteikties no Līguma. BonPrix neatbild par defektiem, kuri radušies pēc preces nodošanas Pasūtītājam, kā arī par defektiem, kuru cēlonis ir preces nepareiza lietošana vai parasts nolietojums. Vairāk informācijas iegūsi pa tālruni 64685050.
Atgriešanas gadījumā aizpildi atgriešanas lapu.
Atpakaļ nosūtītās preces drīkst būt tikai apskatītas vai izmēģinātas. Gadījumā, ja preces tiek atsūtītas atpakaļ sabojātas, nolietotas vai nekārtīgas, Pārdevējam ir tiesības pieprasīt kompensāciju no Pircēja saskaņā ar piemērojamiem tiesību aktiem. Par Pasūtītāja atteikšanos tiek uzskatīta arī savlaicīga preces atgriešana bez atgriešanas veidlapas. Nauda par atgriezto preci tiks pārskaitīta uz klienta norādīto bankas kontu 14 dienu laikā no preces reģistrēšanas BonPrix noliktavā. Nauda tiek pārskaitīta tikai uz bankas kontu, izņemot Latvijas pasta kontus (LPNS).
BonPrix ir tiesības izdarīt atgriežamās summas pārrēķinu, balstoties uz BonPrix prasību uz citu pasūtījumu pamata. Nav iespējams atgriezt atpakaļ visas tās preces, kuras ir piegrieztas pēc Tava norādītā izmēra vai kuras nav iespējams atgriezt to īpašību dēļ, piemēram, ātri bojājošās preces vai preces, kurām beidzies lietošanas termiņš. Pirms preces atgriešanas pārliecinies, ka visas tās daļas ir pievienotas (arī lietošanas instrukcija, noņemamas detaļas un preču pavadzīme). Pārtraucot pirkšanas-pārdošanas līgumu, Pasūtītājam ir tiesības pārtraukt arī Kredīta līgumu, kas noslēgts pirkuma finansēšanai. Kredīta līgums skaitās automātiski pārtraukts, ja tiek pārtraukts pirkšanas-pārdošanas līgums. BonPrix apņemas nekavējoties paziņot kreditoram par līguma pārtraukšanu. BonPrix atbild par visiem preču trūkumiem saskaņā ar Latvijas Republikas likumdošanu. Pasūtīto preču pavadzīmi obligāti jāsaglabā, jo tas ir dokuments, kas apstiprina pirkumu, un garantija ir spēkā tikai tad, ja Tev ir saglabāts rēķins-pavadzīme. Defektu esamības gadījumā Pasūtītājam ir tiesības pieprasīt preces bezmaksas remontu. Ja trūkumu neizdodas novērst arī ar atkārtotu remontu, Pasūtītājam ir tiesības pieprasīt apmainīt preci; ja preci nav iespējams apmainīt, pasūtītājs var atteikties no Līguma. BonPrix neatbild par defektiem, kuri radušies pēc preces nodošanas Pasūtītājam, kā arī par defektiem, kuru cēlonis ir preces nepareiza lietošana vai parasts nolietojums. Vairāk informācijas iegūsi pa tālruni 64685050.
Ja sūtījumu saņēmi DPD pakomātā,
tad uzreiz pēc sūtījuma saņemšanas Tu īsziņā/E-pastā saņemsi PIN kodu sūtījuma atgriešanai. Tu vari atgriezt sūtījumu ar jebkuru DPD pakomātu pēc savas izvēles.
Rūpīgi iesaiņo atgriežamo preci un noņem vai aizlīmē oriģinālo iesaiņojuma etiķeti! Dodies uz tuvāko DPD pakomātu un displejā izvēlies "Nosūtīt vai atgriezt sūtījumu", tad izvēlies "Izdrukāt sūtījuma uzlīmi ar QR kodu vai PIN kodu" un nospied pogu "Ievadīt PIN kodu". Ievadi atgriešanas PIN KODU, ko sūtījuma saņemšanas brīdī saņēmi īsziņā vai e-pastā. Tad izpildi pakomāta tālākās norādes. Pēc PIN koda ievadīšanas ekrānā parādīsies saņēmēja informācija --> spied "Turpināt", lai izdrukātu sūtījuma uzlīmi --> izdrukāto sūtījuma uzlīmi uzlīmē uz iepakojuma! SVARĪGI! Pārliecinies, lai iepriekšējā sūtījuma uzlīme ir noņemta vai arī lai jaunā uzlīme ir uzlīmēta virsū vecajai uzlīmei. Noskenē sūtījuma uzlīmes svītrkodu. Pakomāts atvērs nodalījuma durtiņas --> ievieto sūtījumu nodalījumā un aizver durtiņas --> izdrukā čeku, ja nepieciešams. DPD pakomāti ir pieejami 24 stundas diennaktī.
Ja sūtījumu saņēmi pasta nodaļā,
tad preču atgriešana jāveic pasta nodaļā.
Ja sūtījumu saņēmi Omnivas pakomātā,
tad preču atgriešanas gadījumā pakomāta ekrānā ievadi atgriešanas kodu, ko saņēmi īsziņā vai e-pasta vēstulē. Ievadi atgriešanas kodu,
izvēlies sūtījuma izmēru un uzlīmē izdrukāto adrešu karti uz sūtījuma iepakojuma.
Gadījumā, ja pie pakomāta neizdrukājas adrešu karte (uzlīme) un esat pārliecinājies, ka adrešu karte nav izdrukājusies novēloti, kā arī nav pielipusi pie adrešu karšu printera, tas liecina,
ka pakomātā ir beidzies uzlīmju papīrs, un kurjers to tuvākajā laikā nomainīs.
Skapītī droši var ievietot arī sūtījumu bez adrešu kartes, jo sistēmā automātiski saglabājas Jūsu norādītie dati, un kurjers, apkalpojot pakomātu, uzlīmēs adrešu karti.
Sūtījumu vari atgriezt jebkurā Omnivas pakomātā pēc savas izvēles. Pakomāti ir pieejami 24 h.
Ja sūtījumu saņēmi Smartpost paku terminālī,
tad izgriez sūtījuma atgriešanas kartiņu un uzlīmē to uz atgriežamās pakas.
Dodies uz interneta lapu my.smartpost.lv/return_parcel. Ievadi atgriežamā sūtījuma pakas kodu.
Izvēlies pakas izmēru un pakomātu. Tev tiks parādīts PIN kods nodalījuma durvju atvēršanai. 24 stundu laikā nogādā paku pakomātā.
Ar DPD kurjeru saņemta sūtījuma atgriešana
Ar DPD kurjera piegādi saņemtu sūtījumu vari atgriezt jebkurā sev vēlamajā DPD pakomātā. Rūpīgi iesaiņo atgriežamo preci un noņem vai aizlīmē oriģinālo iesaiņojuma etiķeti! Dodies uz tuvāko DPD pakomātu un displejā izvēlies "Nosūtīt vai atgriezt sūtījumu", tad izvēlies "Izdrukāt sūtījuma uzlīmi ar QR kodu vai PIN kodu" un nospied pogu "Ievadīt PIN kodu". Ievadi atgriešanas PIN KODU, ko sūtījuma saņemšanas brīdī saņēmi īsziņā vai e-pastā. Tad izpildi pakomāta tālākās norādes. Pēc PIN koda ievadīšanas ekrānā parādīsies saņēmēja informācija --> spied "Turpināt", lai izdrukātu sūtījuma uzlīmi --> izdrukāto sūtījuma uzlīmi uzlīmē uz iepakojuma! SVARĪGI! Pārliecinies, lai iepriekšējā sūtījuma uzlīme ir noņemta vai arī lai jaunā uzlīme ir uzlīmēta virsū vecajai uzlīmei. Noskenē sūtījuma uzlīmes svītrkodu. Pakomāts atvērs nodalījuma durtiņas --> ievieto sūtījumu nodalījumā un aizver durtiņas --> izdrukā čeku, ja nepieciešams. DPD pakomāti ir pieejami 24 stundas diennaktī.
Maksāšanas veidi
Maksājums ar bankas savienojumu
Noformējot pasūtījumu, izvēlies bankas savienojumu kā maksājuma metodi un uzklikšķini uz vajadzīgā bankas nosaukuma: Swedbank, SEB, Luminor, Citadele, Revolut. Tu tiksi pārvirzīts uz izvēlētās bankas interneta banku. Ievadi savu lietotāja vārdu un paroli un ieej savā interneta bankā. Interneta bankā Tu redzēsi jau sagatavoto maksājuma uzdevumu ar apmaksājamo summu. Apstiprini maksājuma uzdevumu un noteikti nospied "Atgriezties pie tirgotāja" pogu. Maksājumu apstrādi nodrošina Montonio. Ja kāda iemesla dēļ Tu atcel maksājuma uzdevumu vai pārtrauc māksāšanas procesu, tad Tava pasūtījuma apstrāde tiek pārtraukta.
Ja pasūtītās preces nevar tikt piegādātas, jo ir izpārdotas, vai nevar tikt piegādātas kāda cita iemesla dēļ, tad mēs Tev par to paziņosim, tiklīdz tas būs iespējams, un nekavējoties atgriezīsim par šīm precēm samaksāto naudu (ieskaitot piegādes izmaksas par šīm precēm), bet ne vēlāk kā 14 dienu laikā no paziņojuma saņemšanas brīža.
Ja pasūtītās preces nevar tikt piegādātas, jo ir izpārdotas, vai nevar tikt piegādātas kāda cita iemesla dēļ, tad mēs Tev par to paziņosim, tiklīdz tas būs iespējams, un nekavējoties atgriezīsim par šīm precēm samaksāto naudu (ieskaitot piegādes izmaksas par šīm precēm), bet ne vēlāk kā 14 dienu laikā no paziņojuma saņemšanas brīža.
ESTO 3
ESTO 3 – maksājumu metode, kura ļauj apmaksāt Tavus pirkumus 3 vienādās daļās, 3 mēnešu laikā. Bez procentiem vai komisijas maksas.
Lai norēķinātos par saviem pirkumiem pie apmaksas sadaļas izvēlieties populāro – ESTO 3 maksājumu veidu! Tas palīdzēs jums viegli sadalīt pirkumu 3 vienādās daļās ar 0 € procentiem un 0 € papildu maksu!
- Bez papildu maksas
- Vienkārši – trīs vienādi maksājumi trīs mēnešu laikā.
- Pirmais maksājums vienmēr nākamajā mēnesī
ESTO Pay Later
Lai samaksātu par pirkumiem, izvēlieties jaunāko maksājumu veidu tirgū - ESTO Pay Later!
Esiet gudri un izvēlieties ESTO Pay Later, lai samaksātu par pirkumiem! Jaunais un inovatīvais maksājumu risinājums palīdz ērti norēķināties par pirkumiem 30 dienu laikā. ESTO Pay Later ir gudrs veids, kā norēķināties un saņemiet preces uzreiz un atmaksāt mēneša laikā. Iegūstiet tieši to, kas jums nepieciešams, ar dažiem klikšķiem – bez procentiem, bez papildu maksas.
Piemērs: aizdevuma summa 150 eiro, aizdevuma atmaksas termiņš 30 dienas un fiksētā procentu likme 0,00 %, vienreizēja līguma maksa 0EUR, ikmēneša administrēšanas maksa 0 eiro, gada procentu likme 0% mēneša maksājums 150 eiro, un kopējā summa, kas jāatmaksā patērētājam – 150 eiro.
Esiet gudri un izvēlieties ESTO Pay Later, lai samaksātu par pirkumiem! Jaunais un inovatīvais maksājumu risinājums palīdz ērti norēķināties par pirkumiem 30 dienu laikā. ESTO Pay Later ir gudrs veids, kā norēķināties un saņemiet preces uzreiz un atmaksāt mēneša laikā. Iegūstiet tieši to, kas jums nepieciešams, ar dažiem klikšķiem – bez procentiem, bez papildu maksas.
Piemērs: aizdevuma summa 150 eiro, aizdevuma atmaksas termiņš 30 dienas un fiksētā procentu likme 0,00 %, vienreizēja līguma maksa 0EUR, ikmēneša administrēšanas maksa 0 eiro, gada procentu likme 0% mēneša maksājums 150 eiro, un kopējā summa, kas jāatmaksā patērētājam – 150 eiro.
ESTO nomaksa
ESTO nomaksa – ja nevēlies maksāt visu summu uzreiz norēķinies pa daļām!
ESTO nomaksa ir ātra un ļoti ērta maksājumu metode, kura sagatavos maksājumu grafiku Tevis izvēlētam maksājumu termiņam. Šī maksājumu metode nodrošina lēmuma pieņemšanu reāllaikā un palīdzēs Tev pabeigt pirkumu mazāk kā 60 sekunžu laikā.
Pievieno produktus iepirkumu grozā, apstiprini pasūtījumu, kā maksājumu metodi izvēlies ESTO nomaksu un paraksti darījumu ar vienu klikšķi, izmantojot Smart-ID, eParaksts vai savu internetbanku. ESTO nomaksas standarta nosacījumi un noteikumi:
Lēmums izmantot šo maksājumu metodi ir finansiāls lēmums, kas saistīts ar riskiem un saistībām, tāpēc iesakām rūpīgi apsvērt savu vajadzību pēc jebkādiem aizdevuma produktiem. Piemērs: aizdevuma summa 198 eiro, aizdevuma atmaksas termiņš 6 mēneši un fiksētā procentu likme 0,00 %, vienreizeja līguma maksa 10,00 eiro, ikmēneša administrēšanas maksa 2,30 eiro gada procentu likme 50,44% ikmēneša maksājums 35,30 eiro, un kopējā summa, kas jāatmaksā patērētājam – 221,80 eiro. Pirms līguma noslēgšanas izlasiet noteikumus un nosacījumus un, ja nepieciešams, konsultējieties ar speciālistu. ESTO nomaksa pakalpojumu piedāvā un regulē ESTO LV AS.
ESTO nomaksa ir ātra un ļoti ērta maksājumu metode, kura sagatavos maksājumu grafiku Tevis izvēlētam maksājumu termiņam. Šī maksājumu metode nodrošina lēmuma pieņemšanu reāllaikā un palīdzēs Tev pabeigt pirkumu mazāk kā 60 sekunžu laikā.
Pievieno produktus iepirkumu grozā, apstiprini pasūtījumu, kā maksājumu metodi izvēlies ESTO nomaksu un paraksti darījumu ar vienu klikšķi, izmantojot Smart-ID, eParaksts vai savu internetbanku. ESTO nomaksas standarta nosacījumi un noteikumi:
- Procentu likme sākot no 0%
- Līguma maksa no 0 eiro
- Termiņš – līdz 60 mēnešiem
Lēmums izmantot šo maksājumu metodi ir finansiāls lēmums, kas saistīts ar riskiem un saistībām, tāpēc iesakām rūpīgi apsvērt savu vajadzību pēc jebkādiem aizdevuma produktiem. Piemērs: aizdevuma summa 198 eiro, aizdevuma atmaksas termiņš 6 mēneši un fiksētā procentu likme 0,00 %, vienreizeja līguma maksa 10,00 eiro, ikmēneša administrēšanas maksa 2,30 eiro gada procentu likme 50,44% ikmēneša maksājums 35,30 eiro, un kopējā summa, kas jāatmaksā patērētājam – 221,80 eiro. Pirms līguma noslēgšanas izlasiet noteikumus un nosacījumus un, ja nepieciešams, konsultējieties ar speciālistu. ESTO nomaksa pakalpojumu piedāvā un regulē ESTO LV AS.
KAS IR ESTO?
ESTO ir finanšu pakalpojumu uzņēmums, kas dibināts 2016. Gadā Igaunijā. Zīmols radās, ņemot vērā nepieciešamību pēc jaunas paaudzes maksājumu risinājumiem, kas būtu piemēroti gan gala patērētājam, gan tirgotājam. Šodien ESTO piedāvā plašu maksājumu risinājumu klāstu Baltijā, un tā partneru tīklu veido vairāk nekā 2000 partneru un veikalu un vairāk nekā 200 000 klientu.
Ar noteikumiem un nosacījumiem var iepazīties šeit: esto.eu/lv. Ja jums nepieciešama palīdzība, sazinieties ar ESTO LV AS darbinieku, rakstot uz info@esto.lv vai izmantojot esto.eu/lv LIVE-chat logu.
Ar noteikumiem un nosacījumiem var iepazīties šeit: esto.eu/lv. Ja jums nepieciešama palīdzība, sazinieties ar ESTO LV AS darbinieku, rakstot uz info@esto.lv vai izmantojot esto.eu/lv LIVE-chat logu.
ATTEIKUMS NO PASŪTĪJUMA
BonPrix ir tiesības atteikties no Tava pasūtījuma, ja Tu 12 mēnešu laikā 3 vai vairāk reizes esi veikusi/-cis pasūtīto preču atgriešanu, tās neizpērkot.
BonPrix ir tiesības atteikties no pirkšanas-pārdošanas līguma, kurš noslēgts uz pasūtījuma pamata, ja preces piegāde nav iespējama, tai skaitā, ja BonPrix ir beigušies attiecīgās preces krājumi. Šādā gadījumā uz Pasūtītāja elektronisko pastu pēc iespējas ātrāk tiek nosūtīts paziņojums. Šajā gadījumā Pasūtītāja samaksāto priekšapmaksu BonPrix atmaksā nekavējoties, bet ne vēlāk kā 14 dienu laikā, pārskaitot naudu uz Pasūtītāja norādīto norēķinu kontu.
BonPrix ir tiesības atteikties no pirkšanas-pārdošanas līguma, kurš noslēgts uz pasūtījuma pamata, ja preces piegāde nav iespējama, tai skaitā, ja BonPrix ir beigušies attiecīgās preces krājumi. Šādā gadījumā uz Pasūtītāja elektronisko pastu pēc iespējas ātrāk tiek nosūtīts paziņojums. Šajā gadījumā Pasūtītāja samaksāto priekšapmaksu BonPrix atmaksā nekavējoties, bet ne vēlāk kā 14 dienu laikā, pārskaitot naudu uz Pasūtītāja norādīto norēķinu kontu.