
Tipveida noteikumi, noslēdzot pirkšanas-pārdošanas līgumu, pasūtot preci no pasta kataloga vai BonPrix interneta veikalā.
1. Noteikumu darbība
Šie pasūtīšanas noteikumi darbojas attiecībā uz mājaslapā
www.bonprix.lv esošajā BonPrix interneta veikalā latviešu un krievu
valodā pasūtīto, kā arī pēc Latvijā izplatāmajiem BonPrix pasta
tirdzniecības katalogiem (turpmāk tekstā – «BonPrix katalogi») pasūtīto
preču pirkšanas-pārdošanas līgumiem (turpmāk tekstā vienskaitlī –
«Līgums»), kuri tiek noslēgti Latvijā starp OÜ Catalogue-shop (turpmāk
tekstā – «Pārdevējs» vai «BonPrix») un fizisku personu, kura izdara
pasūtījumu un kura dzīvo Latvijā (turpmāk tekstā – «Pasūtītājs» vai
«Pircējs»), šo noteikumu darbības periodā.
BonPrix ir tiesības jebkurā laikā vienpusējā kārtībā mainīt
pasūtīšanas noteikumus. Mainītie pasūtīšanas noteikumi darbojas tikai
attiecībā uz pasūtījumiem, kuri iesniegti pēc pasūtīšanas noteikumu
izmaiņām. Šī pasūtīšanas noteikumu redakcija ir spēkā pasūtījumiem pēc
pasta tirdzniecības kataloga, sākot ar sezonu «Pavasaris/Vasara 2021» un
gadījumā no BonPrix interneta veikala pasūtīšanas, no 01.01.2021. Šī
pasūtīšanas noteikumu redakcija aizstāj visus iepriekšējos pasūtīšanas
noteikumus, kuri bija spēkā pasūtījumiem pēc kataloga.
2. Līguma noslēgšana un līguma stāšanās spēkā
Pasūtītāja pasūtījums tiek uzskatīts par ierosinājumu noslēgt Līgumu.
BonPrix nav pienākums Pasūtītājam atsevišķi ziņot par savu piekrišanu.
No brīža, kad BonPrix sāk pasūtījuma izpildi, tiek uzskatīts, ka BonPrix
piekrīt pasūtījumam. Pasūtījums zaudē spēku, kad pagājušas 12 nedēļas
no brīža, kad BonPrix par to uzzinājis. Ja pasūtījums izdarīts interneta
veikalā un Pasūtītājs ir paziņojis BonPrix savu elektroniskā pasta
adresi, Pasūtītājam tiek nosūtīts elektronisks pasūtījuma
apstiprinājums. Pasūtījuma apstiprinājumam ir tikai informatīva nozīme,
tas nenozīmē BonPrix piekrišanu pasūtījumam ar mērķi noslēgt Līgumu.
BonPrix piekrīt noslēgt Līgumu tikai ar pilngadīgu personu, kuras
tiesībspēja un rīcībspēja nav ierobežota un kurai Latvijā ir pastāvīga
dzīvesvieta. Pārdevējs saglabā Pircēju pasūtījumus savā elektroniskā
datubāzē. Pircēja lūguma gadījumā, Pārdevējs sniedz informāciju par
iepriekšējiem pasūtījumiem elektroniskā formā.
Pārdevējam jānosūta noteikumi un nosacījumi visiem līgumiem, kas
noslēgti ar Pircēju Pircējam kopā ar pasūtītajām precēm. Jaunākā
noteikumu un nosacījumu versija vienmēr ir pieejama Pārdevēja mājas lapā
www.bonprix.lv.
3. Pasūtītāja tiesības atteikties no Līguma un atdot atpakaļ preci
14 dienu laikā no pasūtītās preces saņemšanas Pasūtītājam ir tiesības
atteikties no pirkšanas-pārdošanas līguma, kas noslēgts uz pasūtījuma
pamata, nepaskaidrojot atteikšanās cēloni. Lai atteiktos no Līguma,
Pasūtītājam jāaizpilda preces atgriešanas veidlapa, kuru viņš saņem kopā
ar preci, un prece jānogādā preces saņemšanas vietā (tuvākajā Latvijas Pasta nodaļā, jebkurā Omnivas Pakomātā vai Smartpost termināļā). Atpakaļ nosūtītās preces var tikt izmantotas tikai
iepazīstināšanas vai testēšanas nolūkiem. Gadījumā, ja preces tiek
atsūtītas atpakaļ sabojātas, nolietotas vai nekārtīgas, Pārdevējam ir
tiesības pieprasīt kompensāciju no Pircēja saskaņā ar piemērojamiem
tiesību aktiem. Par Pasūtītāja atteikšanos tiek uzskatīta arī savlaicīga
preces atgriešana bez atgriešanas veidlapas. Naudu par atdoto preci
BonPrix pārskaitīs uz Pasūtītāja norādīto bankas kontu 14 dienu laikā no preces
reģistrēšanas BonPrix noliktavā. Atpakaļ sūtīšana ir bez maksas. BonPrix ir tiesības izdarīt
atdodamās summas pārrēķinu, balstoties uz BonPrix prasību uz citu
pasūtījuma pamata. Visas preces, kuras nogrieztas pēc izmēra vai kuras nav iespējams atdot
to īpašību dēļ, ātri bojājošās preces vai preces, kurām beidzies
lietošanas termiņš, atdot atpakaļ nav iespējams. Lūdzu, pārbaudi, pirms
preces atgriešanas atpakaļ, lai visas daļas tiktu pievienotas (arī
lietošanas instrukcija, noņemamas detaļas un preču pavadzīme).
Pārtraucot pirkšanas-pārdošanas līgumu, Pasūtītājam ir tiesības
pārtraukt arī Kredīta līgumu, kas noslēgts pirkuma finansēšanai. Kredīta
līgums skaitās automātiski pārtraukts, ja tiek pārtraukts
pirkšanas-pārdošanas līgums. BonPrix apņemas nekavējoties paziņot
kreditoram par līguma pārtraukšanu.
BonPrix atbild par visiem preču trūkumiem saskaņā ar Latvijas
Republikas likumdošanu. Pasūtāmo preču pavadzīmi obligāti jāsaglabā, jo
tas ir dokuments, kas apstiprina pirkumu un garantija ir spēkā tikai
tad, ja Tev ir saglabājusies rēķinspavadzīme. Defektu esamības gadījumā
Pasūtītājam ir tiesības pieprasīt preces bezmaksas remontu. Ja trūkumu
neizdodas novērst arī ar atkārtotu remontu, Pasūtītājam ir tiesības
pieprasīt apmainīt preci; ja preci nav iespējams apmainīt, pasūtītājs
var atteikties no Līguma. BonPrix neatbild par defektiem, kuri radušies
pēc preces nodošanas Pasūtītājam, kā arī par defektiem, kuru cēlonis ir
preces nepareiza lietošana vai parasts nolietojums.
Lai gūtu vairāk informācijas par pirkumu garantiju, sazinies ar mūsu klientu apkalpošanas centru pa tālruni 6 46 85 050.
4. BonPrix tiesības atteikties no līguma
BonPrix ir tiesības atteikties no pirkšanas-pārdošanas līguma, kurš
noslēgts uz pasūtījuma pamata, ja preces piegāde nav iespējama, tai
skaitā, ja BonPrix ir beigušies attiecīgās preces krājumi. Pasūtītājam
par šādu gadījumu pie pirmās iespējas paziņo pa tālruni, elektronisko
pastu vai pastu. Tādā gadījumā Pasūtītāja samaksāto priekšapmaksu
BonPrix atmaksā nekavējoties, bet ne vēlāk kā 30 dienu laikā, Pasūtītāja
norādītajā norēķinu kontā.
5. Preces cena, pasta pakalpojumu vērtība
Latvijas BonPrix interneta veikalā www.bonprix.lv un katalogā cenas
norādītas Euro un ietver sevī spēkā esošo apgrozījuma nodokli.
BonPrix ir tiesības precizēt cenas, ja tiek mainīta apgrozījuma nodokļa
likme.
Ja Pasūtītājs kā sūtījuma piegādes veidu izvēlas Omnivas pakomātu, tad piegāde ir bez maksas. Pakas izmēri nedrīkst pārsniegt 39x38x64 cm. Ja pakas izmēri pārsniedz 39x38x64 cm, tad paka tiks nodota adresātam tuvākajā pasta nodaļā.
Ja Pasūtītājs kā sūtījuma piegādes veidu izvēlas Smartpost paku terminālu, tad
piegāde ir bez maksas. Pakas izmēri nedrīkst pārsniegt 60x36x60 cm. Ja pakas izmēri pārsniedz 60x36x60 cm, tad paka tiks nodota adresātam tuvākajā pasta nodaļā.
Ja Pasūtītājs par piegādes vietu izvēlas Latvijas Pasta nodaļu, tad tad piegāde ir bez maksas.
Ja pasūtījumā ietilpst preces, kuras Latvijas Eksprespasts piegādā uz
mājām (prece, kuras svars pārsniedz 35 kg), tad pie pasūtījuma kopējās
summas jāpieskaita maksa par piegādi 10,10 € apmērā, kura jāmaksā vienu
reizi, saņemot pirmo sūtījumu no viena un tā paša pasūtījuma.
Ja pasūtījums sastāv tikai no preces, kuras svars pārsniedz 35 kg, piegādes maksa uz mājām ir 15 €.
Ja pasūtījums sastāv no preces, kuras svars pārsniedz 35 kg, kā arī
citām precēm, un šīs citas preces tiek atsūtītas agrāk, tad tās tiek
nogādātas Latvijas Pasta nodaļā (maksa par pasta pakalpojumiem 5,50 €). Kad pienāks prece, kuras svars pārsniedz 35 kg, tā tiks piegādāta
mājās (maksa par preces piegādi 10,10 €). Kopējā maksa par preces
piegādi ir 15 €. Par pasta pakalpojumiem jāmaksā, saņemot preci.
Pievērs uzmanību, ka preci, kuras svars pārsniedz 35 kg piegādā līdz
personīgās mājas ārdurvīm/kāpņu telpas ārdurvīm.
6. Preces apmainīšana
Pasūtītā apģērba vai apavu izmēra neatbilstības gadījumā Pasūtītājam
ir tiesības pasūtīto apģērbu vai apavus apmainīt pret tā paša preču
artikula un tās pašas krāsas piemērotu izmēru. Pasta pakalpojumi par
preces apmainīšanu Pasūtītājam ir bez maksas. Apmainīšanas iespēja
neattiecas uz veļu.
7. Pasūtījuma izpildes laiks
Parasti pasūtījuma izpildes laiks ir 2-3 nedēļas. Ja pasūtījuma izpildes laiks būs ilgāks par 3 nedēļām, tad paziņosim par to atsevišķi uz e-pastu. Ja pasūtītās preces nav iespējams izsūtīt no noliktavas
visu kopā, BonPrix nosūtīs preces vairākos sūtījumos.
8. Pasūtījuma izpildes vieta
Ja Pasūtītājs kā sūtījuma piegādes veidu izvēlas Omnivas pakomātu, tad Pasūtītājs tiks informēts par pakas pienākšanu un atrašanās vietu ar SMS īsziņas/e-pasta vēstules palīdzību, kurā būs norādīts kods skapīša atvēršanai.
Ja Pasūtītājs kā sūtījuma piegādes veidu izvēlas Smartpost paku termināļu, tad saņēmējam tiek nosūtīts unikālais PIN kods un attiecīgais termināļa nodalījuma numurs, kurā ir ievietota paka.
Ja Pasūtītājs par preces piegādes vietu izvēlas Latvijas Pasta
nodaļu, tad Pasūtītājs saņem pasta paziņojumu par preces saņemšanu.
Sūtījums jāizņem tuvāko dienu laikā pēc paziņojuma saņemšanas. Ja
sūtījums 10 dienu laikā netiks izņemts, tiks uzskaitīta maksa par
sūtījuma glabāšanu – 0,50 centi par katru dienu, izņemot brīvdienas, kad
pasts ir slēgts. Sūtījuma glabāšanas laiks – viens mēnesis, sākot ar
tās saņemšanas dienu pasta nodaļā.
Kad preces, kas jāpiegādā mājās (prece, kuras svars pārsniedz 35 kg),
tiek atsūtītas uz Latviju, Latvijas Ekspres-pasts sazinās ar klientu,
lai vienotos par piegādes laiku.
Par preci un tās piegādi uz mājām
jānorēķinās skaidrā naudā ar Latvijas Eksprespasta darbinieku. Pievērs
uzmanību, ka preci, kuras svars pārsniedz 35 kg piegādā līdz personīgās
mājas ārdurvīm/kāpņu telpas ārdurvīm.
9. Pasūtījuma apmaksa
Pasūtītājs apņemas samaksāt BonPrix visu preces vērtību ne vēlāk kā
preces nodošanas laikā Pasūtītājam vai Pasūtītāja pilnvarotajai personai
preces nodošanas vietā.
Ja preces nodošanas vieta ir Latvijas Pasta iestāde, Pasūtītājam
jāsamaksā pasta iestādei preces vērtība. Latvijas Pasts ir pilnvarots
saņemt samaksu par BonPrix pasūtījumiem. Ja preces saņemšanas vieta ir Omniva pakomāts, tad Pasūtītājam jāsamaksā Omniva pasūtījuma vērtība. Omniva ir pilnvarota saņemt pēcapmaksu par BonPrix pasūtījumiem. Ja preces saņemšanas vieta ir Smartpost paku terminālis, tad Pasūtītājam jāsamaksā Smartpost pasūtījuma vērtība. Itella Smartpost OÜ ir pilnvarota saņemt pēcapmaksu par BonPrix pasūtījumiem.
10. Kredīta līgums
Pasūtītājam ir iespēja pasūtījuma apmaksas finansējumam noslēgt
kredīta līgumu ar BonPrix norādīto trešo personu (turpmāk «Kreditors»).
Uz kredīta līgumu attiecas Kreditora līguma attiecīgie tipveida un
īpašie noteikumi. Datumi un apmaksas kārtība norādīti kredīta līgumā.
Pēc Kredīta līguma noslēgšanas Kreditoram pāriet saistības BonPrix samaksāt Aizņēmēja pasūtīto preču vērtību.
BonPrix ir tiesības pārstāvēt Kreditoru, noslēdzot un izbeidzot Kredīta līgumu.
11. Īpašuma rezervācija
Līdz preces pilnīgas apmaksas brīdim īpašumtiesības uz preci pieder BonPrix.
12. Atbildība
BonPrix atbild tikai par zaudējumiem, ko radījusi tīša darbība vai
rupja nolaidība, izņemot gadījumus, kad BonPrix darbība vai bezdarbība
radījusi kaitējumu veselībai. BonPrix neatbild par iespējamām
iespiedkļūdām.
13. Personas datu uzkrāšana un izmantošana
Personas datu apstrādes noteikumus skaties sadaļā "Personas datu apstrāde".
14. Ieķīlāšana un prasību atdošana
BonPrix patur sev tiesības no dotā Līguma izrietošās prasības ieķīlāt
un atdot trešajām personām, tai skaitā arī uz faktoringa līguma pamata.
15. Izdevumi par parādu piedzīšanu
BonPrix vai BonPrix pilnvarotajai personai, kā arī personai, kurai
BonPrix atdod no līguma izrietošās prasības, ir tiesības parāda gadījumā
pieprasīt, lai Pasūtītājs atlīdzina saprātīgu izdevumu apmaksu, kuras
ir saistītas ar piedzīšanu, pret Pasūtītāju, ieskaitot izdevumus par
juridisko palīdzību un inkaso pakalpojumiem.
16. Atteikšanās no pasūtījuma izpildes
BonPrix ir tiesības atteikties no pasūtījuma izpildes, ja Pasūtītājs
12 mēnešu laikā 3 vai vairāk reizes pasūtīto preci atdod atpakaļ, to
neizpērkot.
17. Noslēguma noteikumi
Uz dotajiem noteikumiem un pirkšanas-pārdošanas līgumiem, kuri
noslēgti preču pirkšanai pēc katalogiem un BonPrix interneta veikalā,
attiecas Latvijas tiesības. Doto noteikumu jebkura panta spēkā neesamība
neiespaido pārējo noteikumu vai pirkšanas-pārdošanas līguma derīgumu.
Spēkā neesošais pants jāaizstāj ar likumīgu pantu, kurš spēkā neesošajam
pantam visvairāk līdzīgs gan juridiski, gan finansiāli.
BONPRIX DATI
OÜ Catalogue-shop; reģistrācijas numurs 10924418, adrese: Sära tee 11-5, Rae vald, 75312, Igaunija