Ielogoties

Maiņa un atgriešana

Printēt

PRECES ATGRIEŠANAS UN APMAIŅAS KĀRTĪBA

Tu vari iepazīties ar preci un atgriezt to atpakaļ 14 dienu laikā no tās saņemšanas dienas pastā. Atpakaļ sūtīšana ir bez maksas. Pasūtītā apģērba vai apavu izmēra neatbilstības gadījumā Pasūtītājam ir tiesības pasūtīto apģērbu vai apavus apmainīt pret tā paša preču artikula un tās pašas krāsas piemērotu izmēru. Pasta pakalpojumi par preces apmainīšanu Pasūtītājam ir bez maksas. Apmainīšanas iespēja neattiecas uz veļu.


Atgriešanas gadījumā aizpildi atgriešanas lapu. Ja sūtījumu saņēmi pasta nodaļā, tad preču atgriešana jāveic pasta nodaļā. Ja sūtījumu saņēmi Omnivas pakomātā, tad preču atgriešanas gadījumā pakomāta ekrānā ievadi atgriešanas kodu, ko saņēmi īsziņā vai e-pasta vēstulē. Ievadi atgriešanas kodu, izvēlies sūtījuma izmēru un uzlīmē izdrukāto adrešu karti uz sūtījuma iepakojuma. Gadījumā, ja pie pakomāta neizdrukājas adrešu karte (uzlīme) un esat pārliecinājies, ka adrešu karte nav izdrukājusies novēloti, kā arī nav pielipusi pie adrešu karšu printera, tas liecina, ka pakomātā ir beidzies uzlīmju papīrs, un kurjers to tuvākajā laikā nomainīs. Skapītī droši var ievietot arī sūtījumu bez adrešu kartes, jo sistēmā automātiski saglabājas Jūsu norādītie dati, un kurjers, apkalpojot pakomātu, uzlīmēs adrešu karti. Sūtījumu vari atgriezt jebkurā Omnivas pakomātā pēc savas izvēles. Pakomāti ir pieejami 24 h. Ja sūtījumu saņēmi Smartpost paku termināļā, tad izgriez sūtījuma atgriešanas kartiņu un uzlīmē to uz atgriežamās pakas. Dodies uz interneta lapu https://my.smartpost.lv/return_parcel. Ievadi atgriežamā sūtījuma pakas kodu. Izvēlies pakas izmēru un termināļu. Tev tiks parādīts PIN kods nodalījuma durvju atvēršanai. 24 stundu laikā nogādā paku pakomātā. Ja Pasūtītājs vēlas atgriezt preci, kuras svars pārsniedz 35 kg, Pasūtītājam jāsazinās ar OÜ Catalogue-shop darbinieku (tālr. 646 85050), kurš šo informāciju nodos Latvijas Eksprespastam, un pēc tam eksprespasta darbinieks paņems preci.


Atpakaļ nosūtītās preces drīkst būt tikai apskatītas vai izmēģinātas. Gadījumā, ja preces tiek atsūtītas atpakaļ sabojātas, nolietotas vai nekārtīgas, Pārdevējam ir tiesības pieprasīt kompensāciju no Pircēja saskaņā ar piemērojamiem tiesību aktiem. Par Pasūtītāja atteikšanos tiek uzskatīta arī savlaicīga preces atgriešana bez atgriešanas veidlapas. Nauda par atgriezto preci tiks pārskaitīta uz klienta norādīto bankas kontu 14 dienu laikā no preces reģistrēšanas BonPrix noliktavā. Nauda tiek pārskaitīta tikai uz bankas kontu, izņemot Latvijas pasta kontus (LPNS).


BonPrix ir tiesības izdarīt atgriežamās summas pārrēķinu, balstoties uz BonPrix prasību uz citu pasūtījumu pamata. Nav iespējams atgriezt atpakaļ visas tās preces, kuras ir piegrieztas pēc Tava norādītā izmēra vai kuras nav iespējams atgriezt to īpašību dēļ, piemēram, ātri bojājošās preces vai preces, kurām beidzies lietošanas termiņš. Pirms preces atgriešanas pārliecinies, ka visas tās daļas ir pievienotas (arī lietošanas instrukcija, noņemamas detaļas un preču pavadzīme). Pārtraucot pirkšanas-pārdošanas līgumu, Pasūtītājam ir tiesības pārtraukt arī Kredīta līgumu, kas noslēgts pirkuma finansēšanai. Kredīta līgums skaitās automātiski pārtraukts, ja tiek pārtraukts pirkšanas-pārdošanas līgums. BonPrix apņemas nekavējoties paziņot kreditoram par līguma pārtraukšanu. BonPrix atbild par visiem preču trūkumiem saskaņā ar Latvijas Republikas likumdošanu. Pasūtīto preču pavadzīmi obligāti jāsaglabā, jo tas ir dokuments, kas apstiprina pirkumu, un garantija ir spēkā tikai tad, ja Tev ir saglabāts rēķins-pavadzīme. Defektu esamības gadījumā Pasūtītājam ir tiesības pieprasīt preces bezmaksas remontu. Ja trūkumu neizdodas novērst arī ar atkārtotu remontu, Pasūtītājam ir tiesības pieprasīt apmainīt preci; ja preci nav iespējams apmainīt, pasūtītājs var atteikties no Līguma. BonPrix neatbild par defektiem, kuri radušies pēc preces nodošanas Pasūtītājam, kā arī par defektiem, kuru cēlonis ir preces nepareiza lietošana vai parasts nolietojums. Vairāk informācijas iegūsi pa tālruni 646 85050.